• KUNDE: LUNDBECK
  • ANTAL DELTAGERE: 90
  • HVOR: KONVENTUM
  • HVORNÅR: 2014
  • ANTAL FILM: 9
  • AWARD SHOW: JA

REKLAMEFILM EVENT FOR LUNDBECK

BIOMETRIC er en underdivision af Lundbeck.
90 internationale medarbejdere var samlet til seminar i Nordsjælland på konferencecentret Konventum. 

Medarbejderne fik til at opgave selv at skulle producere 9 reklamefilm på engelsk, om hvordan de bringer værdi til Lundbeck koncernen med deres produkt “Data Driven Insight”. De skulle lave en elevatortale i reklamefilm format på 60 sek.

Det blev en særdeles energifyldt dag med mange værdifulde optagelser - og så fik de internationale medarbejdere et indblik i hvordan man kan teambuilde i Danmark.

Efter en super sjov dag fremviste vi de 9 reklamefilm for medarbejderne og afholdte et stort underholdende awardshow.

 

BEHIND THE SCENES FILM FRA LUNDBECK EVENT

Medarbejder udtalelser:

“Very fun activity, the best team buildiing exercise I ever tried”

“This was without competition the best teambuilding activity we have had, and I liked that it didn’t punish people that were old, clumsy or unfit”

“The best so far ever, have never heard so many positive people talking about a common task”

“The best teambuilding event I’ve ever attended to! Great idea, and so much fun during the day,and also in the evening when seeing the commercials”

– fra spørgeskema undersøgelse efter event om kvaliteten af filmteambuilding.

KUNDER

Udvalgte kunder som vi har lavet filmteambuilding med:

filmteambuilding arbejder med Bestseller

Denne hjemmeside anvender cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på siden. Læs mere her

OK