- KUNDE: LUNDBECK
- ANTAL DELTAGERE: 90
- HVOR: KONVENTUM
- HVORNÅR: 2014
- ANTAL FILM: 9
- AWARD SHOW: JA
REKLAMEFILM EVENT FOR LUNDBECK
BIOMETRIC er en underdivision af Lundbeck.
90 internationale medarbejdere var samlet til seminar i Nordsjælland på konferencecentret Konventum.
Medarbejderne fik til at opgave selv at skulle producere 9 reklamefilm på engelsk, om hvordan de bringer værdi til Lundbeck koncernen med deres produkt “Data Driven Insight”. De skulle lave en elevatortale i reklamefilm format på 60 sek.
Det blev en særdeles energifyldt dag med mange værdifulde optagelser - og så fik de internationale medarbejdere et indblik i hvordan man kan teambuilde i Danmark.
Efter en super sjov dag fremviste vi de 9 reklamefilm for medarbejderne og afholdte et stort underholdende awardshow.
BEHIND THE SCENES FILM FRA LUNDBECK EVENT
Medarbejder udtalelser:
“Very fun activity, the best team buildiing exercise I ever tried”
“This was without competition the best teambuilding activity we have had, and I liked that it didn’t punish people that were old, clumsy or unfit”
“The best so far ever, have never heard so many positive people talking about a common task”
“The best teambuilding event I’ve ever attended to! Great idea, and so much fun during the day,and also in the evening when seeing the commercials”
– fra spørgeskema undersøgelse efter event om kvaliteten af filmteambuilding.
KUNDER
Udvalgte kunder som vi har lavet filmteambuilding med:









