Cases

Vi har gjort mange virksomheder og organisationer klogere på dem selv med filmteambuilding. Alle melder tilbage om en inspirerende og sjov oplevelse, hvor medarbejderne fik mulighed for at arbejde med faglige aspekter i virksomheden på en kreativ, anderledes og sjov måde.

Se filmene i vores cases, mærk stemningen og føl entusiasmen. 

ØRSTED

ØRSTED

110 internationale medarbejdere fra Ørsted var samlet på Hotel Bellasky og skulle lave egne reklamefilm om Ørsted og et nyt produkt.

Se case
FREDERICIA KOMMUNE - NY STRATEGI PÅ UDSATTEOMRÅDET 2018

FREDERICIA KOMMUNE - NY STRATEGI PÅ UDSATTEOMRÅDET 2018

100 frivillige fra Fredericia lavede film om udsatte borgere og hvordan deres liv kan få højere kvalitet.

Se case
Danske Regioner

Danske Regioner

150 medarbejdere fra DANSKE REGIONER tog ejerskab over deres nye værdier ved at lave egne reklamefilm om værdierne.

Se case
Deloitte

Deloitte

650 medarbejdere fra DELOITTE CONSULTING var samlet i Dublin, hvor de satte DELOITTE på filmform.

Se case
DONG ENERGY

DONG ENERGY

60 internationale medarbejdere fra DONG skulle lave egne reklamefilm om samarbejde og et stort projekts værdier.

Se case
VELFAC

VELFAC

VELFAC ønskede at arbejde med deres brandvalues på en kreativ og anderledes måde. 100 medarbejdere skulle lave egne reklamefilm om deres brandvalues.

Se case
RINGKJØBING LANDBOBANK

RINGKJØBING LANDBOBANK

385 medarbejdere med påhæng samledes i Aarhus for at lave egne reklamefilm om RINGKJØBING LANDBOBANK og bankens DNA.

Se case
LUNDBECK

LUNDBECK

90 internationale medarbejdere fra LUNDBECK indspillede deres egne reklamefilm om “Data Driven Insight"

Se case
SPECSAVERS

SPECSAVERS

17 internationale ledere fra SPECSAVERS tog selv de helt store briller på, da de fik til opgave at lave reklamefilm om deres brand.

Se case
folketingets ombudsmand

folketingets ombudsmand

90 medarbejdere fra Folketingets Ombudsmand skulle lave reklamefilm om Ombudsmandens værdier.

Se case
GRUNDFOS

GRUNDFOS

75 medarbejdere samledes for at genopfriske GRUNDFOS’ værdier og lave deres egne reklamefilm om dem.

Se case
NAME IT / BESTSELLER

NAME IT / BESTSELLER

180 medarbejdere fra NAME IT fandt det indre lejebarn frem da de skulle lave egne reklamefilm om deres 5 nye brandvalues.

Se case
HOME

HOME

HOME holdt 25 års jubilæum og deres 600 medarbejdere skulle gennem egne reklamefilm præsentere HOMEs nye værdier.

Se case
telenor

telenor

220 medarbejdere fik til opgave at skulle fortælle historien om, hvorfor TELENOR er en spændende og inspirerende arbejdsplads.

Se case

KUNDER

Udvalgte kunder som vi har lavet filmteambuilding med:

filmteambuilding arbejder med Bestseller

Denne hjemmeside anvender cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på siden. Læs mere her

OK